Omschrijving

Als POB (praktijk ondersteuner van de bedrijfsarts) werk je samen en onder eindverantwoordelijkheid van een bedrijfsarts en voer je voor hem of haar (deel)taken uit in de begeleiding van werknemers, met als doel om hun inzetbaarheid te verbeteren. Tevens neem je initiatieven voor het verder ontwikkelen van de afdeling POB (praktijk ondersteuning bedrijfsarts) overeenkomstig met de organisatiedoelstellingen. Je ontvangt leiding van de manager Triage.

BELANGRIJKSTE TAKEN

Als POB begeleid je werknemers in het verzuimproces en onderhoud je intensief contact met hen. Je verzamelt alle belangrijke medische en niet-medische informatie die nodig is om tot een probleemanalyse en werkhervattingsadvies te komen. Je voert structureel overleg met de bedrijfsarts en zoekt samen met alle betrokkenen naar de beste route in het arbeidsproces. Zo nodig zet je interventies in gang. Daarnaast signaleer je relaties met arbeidsomstandigheden, subsidie- en regresmogelijkheden. De bedrijfsarts houdt de eindverantwoordelijkheid voor de gedelegeerde taken.

FUNCTIE EISEN, VAARDIGHEDEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Casemanager bijvoorbeeld bij een directe werkgever of arbodienst
  • Je beschikt over een afgeronde Opleiding praktijkondersteuner bedrijfsarts, post-Hbo Casemanagement, CROV/ROV opleiding of Specialist Taakdelegatie
  • Ervaring met het werken in taakdelegatie
  • Je beschikt over beïnvloedingsvaardigheden, gevoel voor verhoudingen en je houdt met gemak overzicht en structuur
  • Je bent empathisch, flexibel en je laat je niet afschrikken door hectiek, veranderingen en werkdruk. Je kan procesmatig en nauwkeurig werken
  • Je vindt het leuk om mee te denken over de verbetering van onze processen en diensten.

Interesse

Heb je interesse of wil je meer informatie? Bel of mail ons gerust. Direct solliciteren? Stuur dan je CV en motivatiebrief en we reageren snel.